Foto del escritorEscola

MAGIC cARpeT

Actualizado: 9 mar 2020

Fa uns dies que els infants han començat a conèixer un element sorpresa que ens acompanya a l'escola: la MAGIC cARpeT!

Es tracta d'una eina a partir de la qual descobreixen i experimenten amb sons i música que sorgeixen com per art de màgia quan trepitgen una catifa preparada per sonar de diferents maneres per mitjà de la conductivitat.

D'una banda, implícit al joc, van descobrint com s'activen els sons a la catifa esdevenint en un aprenentatge experimental més sobre els usos de la tecnologia. De l'altra, de forma explícita, coneixen conceptes i instruments musicals, treballen amb seqüències i fem servir l'anglès com a llengua vehicular coneixent vocabulari de colors, formes, animals o instruments. Tot plegat treballant de forma cooperativa a l'hora de resoldre enigmes amagats i ballant de valent!

L'escola anirà a la XI Jornada de programació i robòtica educatives del proper 25 de maig, organitzada pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, a compartir aquesta proposta.

Com podeu veure al vídeo, ens ho estem passant genial amb les sorpreses que experimentem!

I si voleu saber-ne més sobre la planificació d'aquesta proposta, visiteu:

ความคิดเห็น

ปิดการแสดงความคิดเห็น